Хто створює правила котячої гігієни? Sanicat: 60-річна історія важких перемог

Перш ніж розповісти вам про новий, представлений у нас на сайті бренд Санікет, хотілося б трохи повернутися в минуле і розібратися, як формувалася гігієна котів, з чого все починалося?

Коли з'явилися перші наповнювачі для котячого лотка та які матеріали для них використовувалися? Хто першим здогадався замінити пісок більш функціональним наповнювачем?

Вам відоме ім'я Едварда Лоу? Ми про нього нічого не знали, поки не запитали: коли з'явилися перші наповнювачі для котячого туалету? Ось що нам вдалося з'ясувати:

Історія виникнення наповнювачів для котячого туалету

1. Ящики з піском, як туалет для кішок, почали використовувати на початку XX століття.

2. Перший котячий лоток (вузькоспеціалізований, саме для котів) був розроблений у 1947 році.Його автором, як ви вже, мабуть, здогадалися, був американець Едвард Лоу.

3. Він же запропонував замінити пісок більш підходящим мінералом. Ідея, як і багато відкриттів та винаходів, з’явилась випадково: сусідка місис Дрейпер зайшла попросити піску для кота в будинку, бо її купа з піском геть замерзла, а попіл, який вона використовувала замість нього, забруднив весь будинок.

Події відбувалися в січні 1947 року. В американському місті Кассополісі (Мічиган) було дуже холодно тієї зими. Едвард Лоу запропонував їй замість піску спробувати глину, яку місцеві називали "землею Фуллера". Сусідці ідея сподобалася і вона зауважила, що цей варіант набагато кращий ніж пісок, а тим паче попіл.

4. Едвард Лоу розміркував, що непогано було б налагодити продаж продукту. І так народився новий вид бізнесу: в 1947 році він почав пакувати глину в мішки по 2,3 кг. Він назвав виріб "котячим сміттям" і став їздити по країні, пропонуючи зоомагазинам і простим людям свій винахід. Часто доводилось просто дарувати глину, бо мало хто хотів витрачати зайві кошти. На виставках котів Едвард безоплатно чистив лотки, щоб мати змогу представити свій продукт. Дорога до успіху була непростою, але в результаті бізнес приніс прибуток, у сучасному еквіваленті, близько 1 млрд доларів.

5. В Англії з середини XIX століття наповнювачем вже став служити бентоніт (природний глинистий мінерал з відмінними поглинаючими властивостями, який розбухає при гідратації. В обмеженому просторі рідина здатна зв'язувати його в дуже щільні грудки).

6. Застосовувалися також кварц та кізельгур. Але їхня підвищена здатність до злипання значно ускладнювала прибирання лотка, тому ці мінерали не набули великого поширення.
Як випливає з фактів, люди перейнялися питанням котячої гігієни досить давно. Думаємо, що цьому послужили 3 основні причини:

• з'явилися дуже високі багатоповерхові будинки й випускати котів на прогулянку стало морочливо;
• з'явилися автомобілі, рух на дорогах міст посилився і на котів скрізь чатувала небезпека;
• суспільство стало більш гуманним, і господарі почали дорожити своїми вихованцями.

Історія компанії Sanicat

На початку другої половини XX ст в Іспанії з'явилася компанія Sanicat, яка займалася виготовленням та продажем наповнювачів для котячих туалетів. Тобто, це один із найстаріших світових виробників гігієнічних продуктів для догляду за тваринами.

Важко уявити, скільки труднощів довелося подолати компанії на початку свого шляху, адже багато власників котів у той час навіть чути нічого не хотіли про додаткові витрати, пов'язані з проживанням кота у квартирі чи будинку. Багато хто, по-старому, користувався просто піском, хтось, як і раніше, випускав кота в туалет на вулицю.

Пройшло майже 10 років, поки компанія міцно стала на ноги та завоювала популярність іспанських власників свійських тварин. В кінці XX століття бренд Sanicat вже відомий всій Європі як один із найкращих виробників наповнювачів для котячого туалету. Продукція експортується до Словенії, Нідерландів, Білорусі, Сербії, Румунії, Хорватії та інших європейських країн.
Інтернет-магазин E-ZOO радий представити своїм клієнтам бренд Sanicat в Україні.

У чому особливість компанії Sanicat та її продукції?

1. Насамперед необхідно сказати про чудову якість наповнювачів цього бренду та про їхній величезний асортимент. Тут кожен може підібрати продукт, що ідеально підходить йому, його будинку та його тварині.

2. Компанія Sanicat стояла біля джерела формування ринку наповнювачів. Вона має безліч власних інноваційних напрацювань, які роблять її продукцію конкурентоспроможною і навіть унікальною.

Наприклад, технологія Oxygen Odour Control ефективно прибирає неприємні запахи з лотка, а сучасні досконалі лінії виробництва дозволяють випускати наповнювачі без пилу.

Білий бентонітовий наповнювач, що грудкується для котячого туалету без аромату:
• високоякісний природний мінерал з фантастичними поглинаючими властивостями;
• дивовижно білий колір;
• при контакті з рідиною він швидко зв'язує її у тверді грудки;
• прибирає неприємний запах завдяки технології Oxygen Odour Control;
• гранули, насичені киснем, вступають у реакцію з речовиною, що погано пахне, кисень вивільняється і руйнує її навіть у повітрі;
• якщо регулярно прибирати лоток, то неприємний запах виключений;
• наповнювач має легку вагу завдяки губчастій структурі гранул;
• відмінне поглинання гарантує економічну витрату
• не утворює пил;
• наповнювач не прилипає до лап і не вистрибує разом з котиком за межі лотка;
• природний мінерал безпечний для котів, людей та планети.

У кейсі Canicat також величезний авторитет, довіра партнерів і визнання покупців по всьому світу. Можна з упевненістю сказати, що Sanicat – флагман галузі, який ставить стандарти якості та відповідальності за свою діяльність.

3. Sanicat вже багато років приділяє велику увагу питанням екології: компанія співпрацює тільки з відповідальними розробниками мінеральних родовищ, які дбайливо ставляться до природи, стараються мінімізувати збитки від видобутку копалин.

На власному виробництві Sanicat удосконалила багато ліній, щоб зменшити негативний вплив на навколишнє середовище, поступово зменшує частку пластику в пакувальному циклі виробництва. Завдання на найближчий період – повністю відмовитися від його використання та замінити пластик папером та картоном, сертифікованим FSC.

Талісманом компанії, її символом, є кіт Сані – веселий допитливий і кумедний, так схожий на решту котів і, одночасно, унікальний!

В асортименті Sanicat лише екологічно чисті, нешкідливі для тварин та довкілля компоненти. І це є звичайним стандартом роботи: топменеджери компанії усвідомлюють, що бізнес тісно пов'язаний з ресурсами планети, тому берегти й піклуватися про неї – їхній прямий обов'язок.

Компанія постійно шукає нові можливості для практичних кроків у бік покращення екології. Технології, що дозволяють переробити відходи й дати їм друге життя та можливість включитися в природний біоцикл планети – один із найперспективніших напрямів для покращення екології.

Не випадково, однією з візиток компанії є деревний наповнювач для котячого туалету, що вбирає рідину, (можна використовувати для кліток птахів і гризунів), виготовлений з відходів деревообробних підприємств. По суті сміттю, технології Sanicat дали друге життя і можливість, після використання, стати частиною родючого шару землі, оскільки продукт повністю біорозкладається і може бути компостом, про що свідчать сертифікати:

• 100% компостований: сертифіковано TÜV Austria з OK Compost HOME;
• 100% біорозкладаний: сертифікований TÜV Austria з біорозкладаною водою OK.

Але не менш важливо, що наповнювач надзвичайно функціональний: він моментально вбирає рідину, прибирає запах, дуже м'який і приємний для лап, добре пахне, легкий і економічний.
І таких товарів у асортименті Sanicat багато.

Але якщо ви консервативні, і віддаєте перевагу класичним бентонітовим або, навпаки, прогресивні й користуєтеся тільки силікагелевими наповнювачами, то компанії є що запропонувати, причому в різних варіантах: білого кольору, з різними ароматами або без них, що грудкуються або вбирають рідину – покупець завжди правий і тільки він знає, який продукт йому найбільше підходить. Заходьте за посиланням та обирайте: наповнювачі Sanicat

Назад до новин

Схожі матеріали

Дивитися всі