Дуже багато власників тварин ставляться до своїх вихованців як до маленьких дітей, тому вибирають для них все якісне, найкрасивіше і наймиліше. А що є наймилішим для власників котів та кішок? Звичайно ж принти з котами та кішками!
Турецький виробник Petfan вивчив думку дорослих та дітей й обрав двох найчарівніших персонажів, популярних у всьому світі. Ви вже здогадалися кого? Так! Це кіт Garfield та кішечка Hello Kitty. Ліцензійна емблема Гарфілда прикрасила товари для котів-хлопчиків, а Хеллоу Кітті – товари для котів-дівчаток.
Няшну антропоморфну кішечку Kitty White (повне ім'я персонажа) вигадав власник японської фірми іграшок Sanrio Сінтаро Цудзі в 1974 році.
Торгова марка Hello Kitty була зареєстрована у 1976 році. Засновник Sanrio Сінтаро Цудзі в 13-річному віці втратив маму і юність провів у тітки. Він багато думав про те, як можна допомогти людям компенсувати самотність, і це призвело до бізнесу з продажу невеликих подарунків.
Філософія компанії Sanrio полягала в тому, що невеликий подарунок – це просто подяка хорошій людині, яка робить людей ближчими, покращує їхні стосунки. Ідея спрацювала: у 2020 році компанія Sanrio відзначила своє 60-річчя, а 92-річний Сінтаро Цудзі передав посаду генерального директора 34-річному онуку Томокуні Цудзі.
Крім Hello Kitty у компанії багато інших персонажів (в штаті понад 50 дизайнерів, які постійно займаються розробкою нових концепцій), але вони відомі тільки в Японії, а Hello Kitty (привіт, кошеня) – один із найвідоміших персонажів світової поп-культури. Першим популярним виробом із зображенням милої кішечки став гаманець. З того часу протягом 12 років популярність бренду лише зростала.
Hello Kitty дуже різна: є варіанти для 5-річних дітей, підлітків та дорослих людей. Наразі бренд приносить Sanrio близько 75% прибутку. Сторонні компанії із задоволенням купують права на використання образу милої кішечки. Логотип Hello Kitty з'явився не лише на одязі, меблях, а й на ряді зоотоварів. Відомо, що брендування Hello Kitty власники торгової марки допускають лише коли товар справді високої якості та у виробника бездоганна ділова репутація.
Турецька компанія Petfan повністю відповідає цим вимогам і пропонує зоотовари торгової марки Hello Kitty у різних категоріях:
• наповнювачі для котячих туалетів Hello Kitty;
• сумки-переноски Hello Kitty;
• нашийники класу «лакшері» для кішок Hello Kitty;
• килимки для туалету Hello Kitty;
• вологий корм для кішок Hello Kitty та багато іншого.
Якість цих товарів уже оцінили покупці у більш ніж 50 країнах світу. Продукція проходить суворий контроль якості на всіх етапах виробництва, використовуються тільки найкращі матеріали та сировина.
Компанія Petfan сама є виробником, її заводи розташовані в Туреччині. Petfan – член Sedex (обмін етичними даними постачальників) та Amfori (BSCI – ініціатива соціально відповідального бізнесу). Це означає, що ці виробництва постійно перевіряються незалежними організаціями і документально підтверджується якість і нешкідливість продукції.
Білий бентонітовий наповнювач Super Premium класу Hello Kitty виготовлений з білої бентонітової глини, здобутої в одній з найвідоміших світових копалень у місті Орду (Туреччина). Природний, екологічно чистий продукт із дивовижними властивостями, які багаторазово посилюються у процесі обробки.
Наповнювач Hello Kitty відрізняється не тільки бездоганним поглинанням рідини, а й запахів. Це ідеальний продукт для вашої вінценосної кішки!
Основні переваги бентонітового наповнювача Hello Kitty:
• майже не містить пилу;
• повністю натуральний склад;
• безпечний для котів та людей;
• не забруднює довкілля;
• блискавично поглинає рідину;
• при попаданні вологи швидко формуються грудки;
• поглинає запахи;
• не потребує особливих умов утилізації;
• витрачається економно.
Продукція під брендом Hello Kitty від турецького виробника Petfan вже відома та улюблена у Канаді, Польщі, Греції, Єгипті, Марокко, Ізраїлі, Йорданії… Запрошуємо й українських пухнастих кішок оцінити бездоганну якість товарів для тварин Hello Kitty.